Tak sanggup lihat anak SEMBELIT.


meh kasi MEAL SHAKE untuk merawat sembelit anak. Ini kerana 
Meal Shakes merupakan minuman yang kaya dengan kandungan SERAT di samping mengandungi Vitamin B-12 yang merupakan komponen Vitamin B yang berfungsi untuk melancarkan penghadaman perut.
baunye saaaaaangat harum...
rasa nya ala2 vanila...tak manis sangat...
kanak2 memang suka!

BAGAIMANA MEAL SHAKE MEMBANTU MASALAH SEMBELIT ANAK SAYA?

Kandungan SERAT di dalam Meal Shakes Shaklee ini adalah jenis yang larut di dalam air dan akan bertindak sebagai 'pencuci' usus dan perut anak kita.

SERAT ini akan mengumpul sisa makanan yang tidak diperlukan oleh tubuh dan juga membuang KOLESTROL berlebihan!
Apabila semua sisa makanan ini telah berkumpul menjadi gumpalan najis,

SERAT akan membantu najis tersebut menyerap air supaya najis lembut (kira tak SEMBELIT).

Di sinilah pentingnya anak kita MINUM BANYAK AIR.
Akhirnya, SERAT di dalam Meal Shakes Shaklee akan mengaktifkan sistem pembuangan najis anak kita dan membantu tubuh mengeluarkan najis dengan MUDAH.

Meal Shake boleh di beri seawal anak setahun keatas.




Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 859151].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Zainora Yahaya
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859151 ]
♥ Contact No | WhatsApp :017 2394505
♥ Emel : zainora84@yahoo.com.my
♥ Laman web: aboutnora.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini