MEAL SHAKE MINUMAN KESIHATAN ANAK-ANAK SAYA.

Anak kerap tidak sihat, obesiti, kurang selera makan, eczema, boleh mencuba MEAL SHAKE ini...

Meal Shake lengkap dg multivitamin utk melengkapkan nutrisi dlm tubuh anak2..bila kekurangan nutrisi sb anak makan x menentu & suka mkn mknn yg byk bahan pengawet akan menyebabkan anak kerap tidak sihat.

Protein dlm Meal Shake terbaik utk memberi kesihatan dlm sel2 tubuh badan anak2 kite..

ANAK SIHAT HATI IBU SUNGGUH BAHAGIA





Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Zainora Yahaya
♥ Shaklee Independent Distributor 
♥ Contact No | WhatsApp :017 2394505
♥ Emel : zainora84@yahoo.com.my
♥ Laman web: aboutnora.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini