Euphoria Breastfeeding Set + ESP = hasil menjadi

alhamdulillah
satu lagi perkongsian dari seorang ibu menyusu yang baru mencuba Euphoria Breastfeeding set + ESP..

ape kata Puan Nana melalui kiriman sms kepada saya semasa saya follow up beliau : 

weekend hari tue baru nana dapat rasa beza.. Bese weekend cik b x dan nak rasa berat tp minggu ni nana kena pam walaupun pam dapat 2/3oz.. then cik b mmg terasa cepat penuh la.. Alhamdulillah la moga dipermudahkan dan dimurahkan lg rezki my isha.. Amin..

lg perkongsian dari nana di Group Shaklee GBS


terdapat ramai lagi ibu-ibu yang berkongsi pendapat dan info di group tersebut
anda ingin serta di group ini?
boleh PM saya dan maner² customer saya yg masih belum di add ke group shaklee gbs, jangan segan² untuk beritahu saya yea..

di Shaklee GBS 
anda adalah ISTIMEWA!!!!


Jom dapatkan promo ESP dengan tawaran harga yang menarik
hanya 3 hari saje lagi
bleh email kepada saya di zainora84@yahoo.com.my atau sms 017 239 4505

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini