Bagaimana atasi bau badan, vagina & mulut berbau?

Masalah bau badan, vagina & mulut berbau merupakan isu yang kebanyakan orang menghadapi masalah ini. Masalah ini boleh dihadapi oleh lelaki mahupun wanita & tidak mengira usia. Fenomena masalah ini tidak aktif pada usia sebelum akil baligh, sebab itu kita cium anak-anak kita sedap je bau walaupun anak-anak kita aktif & berpeluh. Perubahan ini bukti terbaik untuk membezakan usia setiap manusia iaitu melalui bau. Masalah bau ini, bukan sahaja berpunca dari genetik, keadaan ini boleh dikaitkan dengan pemakanan, penghadaman, gaya hidup, jantina, ubat-ubatan & penyakit tertentu.
Makanan yang perlu dielakkan termasuklah :
  • Bawang putih
  • Kari dan rempah yang kuat
  • Beberapa jenis keju
  • Makanan yang kaya di lecithin, choline, lisin contohnya produk soya, jagung, coklat, telur
Penyelesaian masalah ini, anda perlu DETOX badan anda!!!

Shaklee menyediakan produk detox yang selamat & semulajadi. Detox dengan kata lain ialah ‘membersihkan dan menyucikan badan dari dalam’. Ia penting untuk penyerapan nutrien/vitamin.


ALFALFA COMPLEX
Itulah dia the amazing Alfalfa! Ya, alfalfa bukan untuk tambah susu saja ya. Alfalfa adalah bahasa Arab untuk “Bapa Kepada Semua Makanan”. Akar herba yang mengagumkan ini, tumbuh sangat dalam ke dalam tanah untuk menyerap nutrien penting dan mineral yang terdapat jauh di dalam bumi. Alfalfa adalah dikenali sebagai agen diuretik, pembersih badan dan penyahtoksik. Ia merangsang aliran hempedu, dan membuang unsur mineral bahaya dari tubuh. Ia juga membantu melindungi dari radiasi dan membantu mengawal bau badan.
alfalfa shaklee
Selain ciri-ciri sebagai pembersih badan dan penyahtoksik, alfalfa juga mempunyai banyak faedah lain. Menurut seorang pakar nutrisi, alfalfa membantu dalam pencernaan, anti-radang, anti-artritis dan anti-bakteria. Ia membantu membantu dalam penyembuhan ulser, gout, sakit tumit, sakit perut, alahan dan pembaikan cakera tulang belakang (disc). Ia juga mengawal tahap gula dalam darah dan membantu menurunkan paras kolesterol. Sangat hebat kan! Hanya alfalfa yang mempunayi kualiti terbaik digunakan dalam Alfalfa Shaklee. Ditanam di California tanpa pestisid, hormon sintetik, bahan kimiaatau baja bukan organik,menjadikan ia alfalfa berkualiti tinggi.

Selain itu, berpuasa adalah juga satu cara terbaik untuk detox! Dr Shaklee tidak memakan makanan pepejal sehari dalam seminggu untuk membantu menjaga sistem badannya.





Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 859151].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Zainora Yahaya
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859151 ]
♥ Contact No | WhatsApp :017 2394505
♥ Emel : zainora84@yahoo.com.my
♥ Laman web: aboutnora.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini