Nutrien Hebat untuk Kulit Muda & Sihat

Alhamdulillah...sangat teruja setelah menggunakan sekotak Collagen Powder Shaklee ini. Saya sangat2 jatuh cinta dengan kolagen ini, kerana telah banyak membantu masalah kulit saya dengan cepat terutama masalah kulit kering, tona kulit tidak sekata, bekas2 jerawat, gelap dibawah mata. Saya yakin bukan saya seorang sahaja yang teruja dengan kehebatan kolagen keluaran Shaklee ini. Semakin ramai yang teruja, respon dari pelanggan yang baru 2 hari menggunakan kolagen ini telah menunjukkan kolagen ini sangat hebat & tiada tandingan dengan produk lain. 

Tubuh badan kita sangat perlukan kolagen kerana kolagen merupakan 1 daripada empat jenis tisu utama yang terdapat didalam tubuh manusia dimana ia meliputi kira-kira 30 peratus daripada keseluruhan susuk tubuh. Kolagen juga membentuk pelbagai jenis tisu penghubung di antara bahagian-bahagian tubuh termasuklah kulit, otot, rambut, tendon, ligamen, darah, tulang & tulang rawan yang membentuk struktur untuk menyokong keseluruhan susuk tubuh. 


Semakin umur meningkat, jumlah kolagen di dalam tubuh semakin merosot. Ini mula daapt dilihat ketika usia mencecah 20 tahun, dimana kulit semakin kering, kasar, kurang anjal & garis-garis kedutan mula muncul. KEKURANGAN KOLAGEN didalam tubuh akan memberi kesan bukan hanya penuaan pada kulit tetapi juga pada rambut semakin pudar sinarnya, semakin nipis & mudah gugur.

Oleh itu, saya mengesyorkan anda mencuba Shaklee Collagen Powder bagi pelepasan tertunda unutk kulit anda agar lebihmuda & juga menggalakkan proses penuaan yang sihat. Shaklee Collagen Powder sangat istimewa kerana mengandungi 4000mg proprietary RSS (Red Snapper Scale) iaitu kolagen yang diekstrak daripada kulit ikan merah laut dalam yang tulen & berkualiti tinggi dengan molekul yang ringan lebih kurang 1000 Dalton, dimana ianya  mudah diserap oleh tubuh & membantu untuk meningkatkan sintesis kolagen dilapisan demis dengan lebih berkesan. Serbuk Shaklee Kolagen juga diperkaya dengan tujuh bahan utama untuk menyokong kejelitaan anda daripada dalaman ke luaran. 

 SO APA TUNGGU LAGI!!! KOLAGEN SHAKLEE TERBUKTI BERKESAN!!!

SELEPAS MENGGUNAKAN KOLAGEN SHAKLEE SELAMA 8 MINGGU, KEPUTUSAN MENUNJUKKAN  TEKSTUR KESELURUHAN KULIT MENJADI LEBIH BAIK MENINGKAT 
SEBANYAK 71%

Shaklee products are different from other products. Anda harus pilih Shaklee!!!!




Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 859151].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Zainora Yahaya
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859151 ]
♥ Contact No | WhatsApp :017 2394505
♥ Emel : zainora84@yahoo.com.my
♥ Laman web: aboutnora.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini