Masalah kencing manis ayah saya tiada lagi...bacaan gula dh kembali normal.

Hampir 10 tahun ayah saya mengidap kencing manis paling tinggi bacaan pernah 27. Sejak ayah saya mengidap kencing manis ni, berat badan makin merosot, badan makin cengkung, masalah penglihatan makin teruk & pendengaran makin kurang baik. Pelbagai ikhtiar kami cuba bagi merawat masalah ini. Apa yang orang kata baik, pasti ayah saya akan mencuba bagi mengembalikan bacaan gula dalam darah kembali normal.

Sejak saya mengenali produk Shaklee pelbagai produk telah saya cuba seperti Vivix, alfalfa, B complex dll...masih bacaan 15 keatas. tidak pernah bacaan 10 ke bawah. Saya makin buntu nak bantu macam mana lagi sb saya tengok ayah saya mengawal pemakanannya. 

Tiba-tiba masa pertengahan ramadhan lepas saya balik kampung, mmg setiap kali balik kampung saya memang bawa balik semua barang2 Shaklee untuk customer order online dengan saya... dengan spontan terus saya keluarkan Garlic & beri pada ayah. dalam pemikiran saya " adoii ape lagi lah cara nk tolong ayah ni, dh mcm2 cuba, hurmmm bagi je lah Garlic ni sb Garlic ni bagus untuk menyembuh pelbagai penyakit"...haaa sy mmg x pk apa dh masa tu...saya just pk try je lh..hehehe 

Sampai 2 minggu lepas raya, ayah ade follow up pasal kencing manis dia tu..dokter pn terkejut bila bacaan gula ayah 5.1 dokter saya tanya pakcik makan ape, raya pantang makan ker...hahaha ayah jawab entah lah anak saya bagi makan vitamin shaklee je.

GARLIC SHAKLEE TERBAIK KERANA

Allisin adalah sebatian yang berasal daripada bawang putih dan berfungsi untuk banyak tindakan yang berfaedah.  Allisin tidak terdapat di dalam bawang putih biasa sebaliknya ia dihasilkan apabila bawang putih tersebut dipotong halus atau dihancurkan.  Bawang putih secara tradisinya digunakan untuk melegakan batuk, selsema dan membantu peredaran darah yang baik. *

Setiap tablet Garlic Shaklee mengandungi 500mg bawang putih.  

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

BAWANG PUTIH juga merawat Kandida Albikons, sejenis jangkitan yis yang disebabkan oleh pil perancang, antibiotik, kartisona, kencing manis, kekurangan nutrien, sembelit dan tekanan.

Ianya mengurangkan kadar kolesterol. Pesakit koronari-anteri yang mengambil makanan tambahan bawang putih didapati boleh merendahkan paras lipoprotein yang dikaitkan dengan penyakit jantung, manakala bagi yang tidak mengambil bawang putih tidak menunjukkan pengurangan kadar lipoprotein."


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Untuk mereka yang jenuh merawat penyakit kencing manis ini, boleh mencuba garlic ini secara konsisten. Setiap ikhtiar anda pasti akan di balas dengan kebaikan.



Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 859151].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Zainora Yahaya
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859151 ]
♥ Contact No | WhatsApp :017 2394505
♥ Emel : zainora84@yahoo.com.my
♥ Laman web: aboutnora.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini