Jangan pernah bosan untuk seks! Jom kenali punca hubungan makin hambar.


Ramai pasangan suami isteri mengeluhkan kurang memuaskannya hubungan intim mereka di ranjang setelah menjalani bahtera rumah tangga beberapa tahun lamanya. Semua itu boleh terjadi pada siapa saja, termasuk saya, anda dan orang yang ada di sekeliling kita pun boleh saja mengalaminya. Saya rasa itu sudah biasa dan pastinya akan terjadi pada siapa pun. 

Memahami penyebabnya akan membantu kita bagaimana mengatasi permasalahan itu. Berikut ini saya berikan beberapa penyebab terjadinya kebosanan pada hubungan suami istri tersebut.

1- Suami jarang berada di rumah
2- Tiada lagi kata-kata pujian dari suami
3- Suka menyalahkan antara satu sama lain
4- Kebanyakkan aktiviti yang biasa dilakukan bersama terhenti
5- Kasih sayang & aktiviti seks semakin hilang

Kegagalan setiap pasangan untuk memulihkan hubungan mereka bukan sahaja akan mengecewakan suami tetapi turut di rasai oleh isteri kerana mereka terasa seperti di pinggirkan

BIMBANG HUBUNGAN MAKIN HAMBAR??
SELAIN MENCUBA MEMULIHKAN KOMUNIKASI DENGAN PASANGAN ANDA, ANDA BOLEH MENGAMALKAN MAKANAN TAMBAHAN BAGI MEMBERI KESIHATAN DALAMAN UNTUK ANDA & PASANGAN ANDA.

JOM HANGATKAN RASA CINTA DENGAN PASANGAN KITA DENGAN "VITAMIN CINTA" SHAKLEE


Fungsi Vitamin E sebagai Vitamin Asmara:
- juga diberi nama jolokan sebagai "vitamin seks", Vitamin E memainkan peranan yang penting untuk kesihatan seksual di mana ia membantu menghasilkan hormon seks serta merangsang libido. Ada juga sesetengah wanita yang menjadikan Vitamin E sebagai 'pelincir' ketika melakukan hubungan seksual.

Peranan Vita-E Untuk kesihatan seksual lelaki:
* Lebih tenaga (seksual)
* Ereksi yang lebih lama
* Lebih mudah terangsang
* Libido yang lebih kuat
* Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat


Peranan Vita-E Untuk kesihatan seksual wanita:
* Lebih tenaga (seksual)
* Lebih mudah terangsang
* Libido yang lebih kuat
* Untuk menstabilkan hormon seks/ kewanitaan, terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.

Jika anda juga sudah merasakan yang hubungan keintiman semakin dingin, jom dapatkan Shaklee Vitamin E..Berbaloi sebab suami isteri boleh ambil. Lagi best kulit pun makin cantik.




Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 859151].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Zainora Yahaya
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 859151 ]
♥ Contact No | WhatsApp :017 2394505
♥ Emel : zainora84@yahoo.com.my
♥ Laman web: aboutnora.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini