VITAMIN C TERBAIK DARIPADA JAGUNG


Vitamin C Shaklee drpd JAGUNG?


Biasa kita dengar vitamin C dr oren kan? 

Ape istimewa vitamin C drpd jagung ni?

Jagung ni dipilih kerana Shaklee nak menghasilkan Vitamin C yang TERBAIK kerana sumber vitamin dalam jagung ni tak akan hilang atau berkurangan walaupun dimasak, direbus, dibakar berbanding vitamin didalam buah-buahan lain.

Sebab tulah jagung dipilih, kerana ketahanan sumber vitamin yang ada padanya berbanding sumber vitamin dalam buah-buahan yang lain yang cepat rosak atau hilang atau pun berkurangan.

Sumber vitamin C kebiasaanya banyak terdapat pada buah-buahan citrus yang mana tinggi dengan kandungan asid, dan jika diambil secara berlebihan, memberikan possibility kepada seseorang untuk mendapat cirit-birit ye.

Saintis Shaklee dah reka dari awal lagi supaya sakit perut, cirit-birit dan gastrik dapat dielakkan dengan menggunakan ekstrak jagung instead of buah-buahan citrus berbanding dengan kebanyakan Vitamin C dipasaran yang lain.

Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Zainora Yahaya
♥ Shaklee Independent Distributor 
♥ Contact No | WhatsApp : 017 2394505
♥ Emel : zainora84@yahoo.com.my
♥ Laman web: www.aboutnora.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini