DULU MAKAN GAJI, SEKARANG SURIRUMAH BEKERJAYA.

Bekerja makan gaji dengan bekerja sendiri memang byk bezanya, manakala bekerja sendiri dengan bekerja sendiri dari rumah sambil jadi surirumah pun banyak bezanya. Betul tak? Antara 3 profesion mana kita mahukan? Macam saya, saya mahu jadi surirumah sambil jaga anak & besarkan anak depan mata saya, sambil ada pendapatan sendiri untuk kepuasan diri & untuk pendapatan keluarga, disamping ingin hidup bebas tanpa tekanan daripada orang atasan.  

Kenangan bekerja di MMC Oil & Gas Engineering

Alhamdulillah sudah 3 tahun lebih saya tukar profesion daripada makan gaji di syarikat oil & gas ke profesion yang ramai orang idam-idamkan iaitu menjadi surirumah berkerjaya. Saya tidak pernah rasa kesal sedikit pun walaupun saya ade segulung ijazah tapi hanya menjadi surirumah seperti sekarang. Saya sudah merasa suasana makan gaji selama 7tahun. Bagi saya lebih banyak keperitan dari kegembiraan. Tekanan penuh dalam kepada saya ketika itu. Untuk aktiviti bersama keluarga sangat terhad. Alhamdulillah syukur apa yang saya ada sekarang, lebih menenangkan jiwa raga saya, hanya tekanan ringan-ringan sahaja ketika ini iaitu tekanan ragam anak-anak yang hendak membesar tapi itu saya boleh kawal..senang je... ^_^
Happy selalu sebab insan tersayang sentiasa bersama

 
Kenangan ambil award Car Bonus 

Dulu masa dalam keadaan tekanan masa saya bekerja makan gaji, saya tidak pernah berputus usaha untuk ikhtiar keluar dari zone tekanan tersebut. Sambil ikhtiar, saya tak berhenti berdoa pada Allah swt agar beri saya jalan terbaik untuk masa depan saya & semoga kehidupan saya dipermudahkan. Alhamdulillah walaupun sedang menuju kehidupan lebih baik, pelbagai liku-liku kehidupan sudah saya tempoh, saya tetap sabar & terus berusaha tanpa ada rasa putus asa. 

Kenangan di Disneyland US

Kenangan ambil award di US

Bagi anda yang sedang membaca entry saya ni & ingin mencari peluang kerja yang lebih ketenangan pilihan ditangan anda, anda yang tentukan samaada terus hidup dalam tekanan atau lebih kepada kebebasan. Saya telah temui apa yang saya inginkan, iaitu menjadi surirumah sepenuh masa sambil menjana pendapatan dari rumah. Anda ingin seperti saya, bolah hubungi saya, saya pasti akan bantu anda. Hubungi saya jika ingin keterangan lanjut.



Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 859151].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 



COD : PETALING JAYA, SUBANG, SHAH ALAM


1 ulasan:

Cari Blog Ini