Carotomax terbaik untuk masalah rabun

Masalah rabun tidak kira usia, kini usia muda lebih ramai mengalami masalah rabun ini. Faktor utama masalah rabun ini kian meningkat adalah disebabkan gaya hidup tidak menentu yg seseorang amalkan iaitu kurangnya kesedaran dalam penjagaan mata.

Saya juga memakai cermin mata kerana mengalami migrin teruk & hanya memakai cermin mata dapat membetulkan atau merawat masalah rabun mata saya. Selalunya mereka yg mengalami masalah migrin adalah berkaitan dgn rabun silau.Dengan memakai cermin mata adalah cara terbaik untuk merawat masalah rabun silau saya. 

Antara simptom2 saya alami ketika rabun silau ini ialah
1- Pening Kepala
2- Sakit Kepala (migrin)
3- Mata Berair 
4- Alahan cahaya
5- Kabur pandangan jauh
6- Mata letih

Saya mula memakai cermin mata sejak usia saya 12 tahun lagi. Sebab pakai cermin mata hanya disebabkan migrin, jika tak pakai kepala akan sakit & makin lama penglihatan akan kabur. 

Sekarang masalah rabun jauh banyak sangat kurang & sekarang memakai cermin mata hanya untuk masalah silau tp tak lah teruk sgt. Sejak 2 tahun lepas saya telah mencuba produk Shaklee iaitu Carotomax yg merupakan vitamin A, sangat bagus untuk merawat pelbagai masalah mata seperti  rabun jauh & dekat, rabun silau, ketarak mata & glaucoma.

Saya juga beri emak saya cuba carotomax ini, mmg kesan sangat baik. Masalah rabun dekat makin kurang, dekat rumah jarang pakai cermin mata.

Apakah kebaikan Vitamin A / carotomax ini?
1- Memperbaiki kesihatan retina mata & dpt mengurangkan masalah rabun
2- Kesihatan tulang
3- Untuk kesihtan tisu kulit menjadikan kulit licin & pipi cantik kemerahan
4- Pembentukan Sel darah putih & sel darah merah
5- Pembentukan membran mukus
6- Mengekalkan sistem imunisasi badan yg sihat
7- Antioksida yg baik 

PERINGATAN!!!
Vitamin A tidak boleh diambil secara berlebihan kerana vitamin ini larut lemak & jika diambil secara berlebihan akan tersimpan didalam organ2 dalaman kita terutama hati.

Namun, Carotomax / Vitamin A shaklee terbaik kerana ia berbentuk pre-kursor, iaitu ia akan aktif bila diperlukan sahaja. 



Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Zainora Yahaya
♥ Shaklee Independent Distributor 
♥ Contact No | WhatsApp :017 2394505
♥ Emel : zainora84@yahoo.com.my
♥ Laman web: aboutnora.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini