Jom buat Biz Shaklee...berhenti beralasan!!!

Syukur alhamdulillah telah berkenalan dgn biz Shaklee ni..Ya Allah tq atas rezeki yg Engkau beri ini melalui perniagaan menjual supplemen Shaklee ini...banyak sangat perubahan yg aku lalui sejak aku bertindak berani berhenti kerja 24jam di sebuah company Oil & Gas. 
Kire tindakkan berani mata aku buat masa tu..kt otak aku masa tu "Allah ada, aku yakin Allah pasti bantu aku"

Alhamdulillah hampir 2tahun lebih bersama biz Shaklee ni..mmg best, tiada tekanan, dpt tengok anak2 membesar dpn mata, skg yg paling best suami pn dh pencen sama..wahhh best...itu semua impian sy...lps ni impian sy nk bwk mak ayah pegi haji..ok duit pn dh ada..insyaallah mak ayah dpt pegi tahun ni sb ayah x berapa larat nk jalan...bagi aku melihat mak ayah gembira tu dh cukup bermakna...sb kami ni bkn dr golongan yg berada..aku dr kecik dh biasa susah, so masa ni lah nk balas jasa mak ayah..bg mereka puas2 bahagia selagi hidup ni...last week kami adik-beradik dh bincang pasal nk bwk mak ayah pegi haji, suka betul mak ayah..insyaalllah mak ayah akan jejak tanah suci x lama lg...doakan yea.

Semalam dpt surat cinta dari Shaklee pasal dapat jemputan utk mengambil award atas usaha keras aku tahun lepas...alhamdulillah 5 award dlm tangan...tak pernah jangka sebanyak tu..syukur ya Allah Engkau permudahkan urusan aku.

Aku suka berimpian besar (Dream Big).. dalam keturunan aku tiada lagi jadi jutawan...so aku nk jadi jutawan mcm my idola Master Cery...kalau kak cery boleh jd jutawan aku mesti boleh jgk...hahahha... aku yakin selagi kita yakin dgn rezeki Allah pasti kita boleh capai impian kita...

Nak berjaya bukan semudah ABC...tanya diri??? jika kita yakin, pasti boleh..x perlu org lain nk paksa2 utk kita berjaya..semuanya mesti bermula dari diri sendiri..BERHENTI BERALASAN....Selagi kita suka beralasan, mmg kita tak berjaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini