CARA CEPAT UNTUK SEMBUH LUKA BERSALIN

Saya adalah ibu yang telah melahirkan ketiga-tiga anak saya secara pembedahan. So memang saya rasa perbezaan sewaktu melahirkan anak-anak saya. Anak pertama & kedua saya waktu itu tidak kenal produk Shaklee lagi, memang berpantang waktu itu tidak ambil apa-apa suplemen, just jaga makan & berurut dengan bidan kampung. Berbeza dengan anak ketiga sebelum hamil lagi saya sudah konsisten vitamin Shaklee memang pembedahan ketiga ini cepat sembuh/kering & parut keloid tidak teruk seperti sebelum itu.

Sewaktu pantang anak pertama & kedua memang wajiblah makan sup ikan haruan & sup ikan belut. Hanya Allah jelah tau perasaan saya waktu itu. Saya memang tidak suka makan ikan dimasak seperti itu. Kalau goreng ok juga lah, tapi sebabkan hendak dapatkan khasiat zinc dari ikan tersebut so saya telan jelah

Lagi pun anak ketiga kali ini saya berpantang sendiri, kira sudah expert lah maklumlah suami pun sudah tak berkerja makan gaji macam dulu so boleh temankan saya berpantang sendiri di rumah kami. Selain itu, saya sebenarnya lebih selesa ikut cara saya berpantang sebab saya jadi stress jika terlalu ikut peraturan orang lama-lama ni. Emak saya pun bukan jenis orang lama yang prihatin bab pantang sampai semua benda tak boleh dibuat. Emak hanya pesan kalau hendak buat sesuatu beringat & hendak makan pun beringat. Jangan main bedal ikut tekak & nafsu diri. So bila dah berpantang sendiri ni dekat tengah-tengah bandar ni memang lah susah nak cari ikan haruan atau belut ni. Walaupun saya tau kt kedai berlambak jual pati ikan haruan, saya say sorry lah tak akan saya minum lagi sebab masa anak first dulu saya pernah minum, ya Allah rasa, bau & warna macam air longkang hitam tu hah...memang tak akan saya minum. So nak mudah saya makan Zinc Complex Shaklee. Memang mudah, senang, selamat & kesan yang cepat pada luka pembedahan saya.
Berfungsi seperti ikan haruan dan sangat penting dalam proses pemulihan. 
Zinc Complex membantu mempercepatkan proses baik luka dalam badan kita.
Zinc Complex juga sangat sesuai bagi mereka yang mengalami  penyakit seperti kencing manis dan  membaiki  luka selepas bersalin. Sama ada bersalin secara pembedahan mahupun normal. Saya sendiri mengamalkan sepanjang tempoh berpantang.

Keistimewaan Zinc Complex
(1) Mempercepatkan proses penyembuhan luka dalaman & luaran.
(2) Menghilangkan tanda putih di kuku jari
(3) Mengembalikan rasa hilang selera makan.
(4) Membantu masalah ketidaksuburan(infertility) bagi lelaki
(5) Mengelakkan masalah prostat.
(6) Menggalakkan pertumbuhan sihat (immune booster).
(7) Mengurangkan penempelan kolesterol
(8) Bantu di dalam rawatan masalah mental(promote mental alertness).
(9) Mengurangkan tempoh dan kekerapan diserang demam.
(10) Mengurangkan masalah rambut gugur/ uban sebelum waktunya.
(11) Membantu pertumbuhan sel

~~~~~~ Jika luka anda sudah kering tapi meninggal parut, adalah digalakkan anda mengambil vitamin E, anda perlu amalkan sebiji Vitamin E Complex Shaklee setiap hari secara konsisten. Kandungan anti oksidan yang tinggi membantu untuk hasilkan sel kulit yang baru dan sihat. Hasilnya parut pembedahan semakin pudar & hilang.



Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Zainora Yahaya
♥ Shaklee Independent Distributor 
♥ Contact No | WhatsApp :017 2394505
♥ Emel : zainora84@yahoo.com.my
♥ Laman web: aboutnora.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini