MULTIVITAMIN MELENGKAPKAN NUTRISI HARIAN ANAK

Kita adalah seorang ibu yang prihatin dengan pemakanan anak-anak kita, jadi bolehkah anak kita makan makanan seperti gambar diatas dalam sehari bagi melengkapkan keperluan nutrisi dalam tubuh mereka?

Dengan keadaan kita yang bekerja & sibuk urusan harian dapatkah kita konsisten memberi nutrisi lengkap pada anak-anak, manakala anak-anak yang sekolah pagi petang adakah mereka sempat untuk mendapatkan makanan tersebut? Selalunya masa yang terhad  memang sukar untuk ibu-ibu menyediakan makanan keperluan harian anak, mungkin weeked barulah berkesempatan untuk menyediakan makanan yang berkhasiat untuk anak. Tapi adakah gaya masakan kita akan memastikan khasiat kekal dalam masakan tersebut.

So bagi ibu-ibu yang bekerjaya & yang sangat mementingkan khasiat yang lengkap untuk anak-anak mereka bolehlah memberi VITALEA FOR CHILDREN / MUTIVITAMIN. Vitalea for children memang digemari kanak-kanak kerana ianya berperisa anggur sangat sedap & isi kandungannya sudah cukup untuk melengkapkan nutrisi seharian anak-anak kita.

Dalam 1 tablet mengandungi 15 jenis vitamin, so memang cukup untuk anak-anak kita. 
  1. Vitamin A 
  2. Vitamin C 
  3. Vitamin D 
  4. Vitamin E 
  5. Thiamin Riboflavin 
  6. Niacinamide
  7. Vitamin B6 
  8. Folate 
  9. Vitamin B12 
  10. Biotin 
  11. Panthotenic Acid 
  12. Calcium 
  13. Iron 
  14. Iodine 
  15. Magnesium
  16. Zinc 
  17. Copper

Ibu berminat untuk mencuba? Hubungi saya segera. Harga istimewa menanti. ORDER NOW!



Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Zainora Yahaya
♥ Shaklee Independent Distributor 
♥ Contact No | WhatsApp :017 2394505
♥ Emel : zainora84@yahoo.com.my
♥ Laman web: aboutnora.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini