CARA MUDAH BANYAKKAN SUSU BADAN


Masalah susu badan sikit memang buatkan si ibu stress tengok anak meragam, asik nk bergantung menyusu je, sehingga ibu tidak dapat buat keje harian. Banyak keje rumah tak siap & nak masak pun kelang-kabut. 
2 minggu lepas ada customer whatsapp saya, dia kata rumah tak jauh daripada rumah saya, dia minta saya hantar vitamin untuk banyak susu badan. Dia minta saya hantar segera. Ini mesti kes dah buntu sb baby meragam. Memang betul jangkaan saya. Customer ni suri rumah, dia rasa stress & penat sb baby asik bergantung menyusu je, tidur tidak lena & kerap meragam.

Saya rekemen customer ambil ESP & alfalfa.


a) Energizing Soy Protein (ESP):

Kompisis vitamin utama dalam susuibu ialah protien. Protien adalah makanan sel. Sel tak kenal nasi lemak, air soya atau tempe tetapi sel hanya perlukan protien iaitu khasiat dari makanan yang diambil. Protien berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protien. Selain itu protien dikatakan membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga.

b) Alfalfa : 

Raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSUIBU.

Lepas 2 hari customer consume set menyusu Shaklee ini, saya follow up customer, memang feedback yang baik saya dapat. Customer sangat gembira, sebab susu badan banyak sampai baby terdedak, baby lena tidur, takde dah mengempeng menyusu je.

Cuba baca feedback customer yg beli set menyusu shaklee ni. Alhamdulillah ibu ni gembira, baby dah x meragam.
Jika anda mengalami masalah susu badan sedikit, ikhitiar lah dengan set menyusu Shaklee ini. Jangan biarkan hidup anda stress disebabkan masalah seperti ini.


Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 859151].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


COD : PETALING JAYA, SUBANG, SHAH ALAM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini