TAPAK TANGAN MENGELUPAS RAWAT DENGAN HERBAL BLEND

Kulit tapak tangan kita ni, memang sensitif. Bila terpegang sesuatu yang mengandungi bahan kimia yang kuat boleh menyebabkan kulit menjadi kering sehingga mengelupas. Macam saya memang tak tahan kalau pegang sabun kain yang jenis serbuk. Tapak tangan akan panas, tak lama lepas tu akan mengelupas.

Semalam saya dengan suami tolong bapa mentua buat rumah. Saya ada pegang simen masa susun batu-bata. Saya tak rasa panas pn masa pegang simen tu, so saya ingat ok lah, takde lah bimbang tapak tangan akan rosak.

Arini, terkejut tengok tangan makin teruk lah..tapak tangan kasar gila, lepas tu dh mula nk terkopek kulit tapak tangan tu. Seram lah tengok. Dalam hati saya cakap abes lah rosak tangan, mau lama nk hilang kesan ni..mesti tak selesa!
Buruk betul kan!
Dengan rasa kasar kt tapak tu, buat jadi x selesa sangat.

Namun setiap masalah kita jangan cepat panik!

Sebab tu penting ada krim ajaib serbaguna kt rumah. cepat setel masalah.😋😋

Apa Fungsi Herbal Blend UTAMA Shaklee ni?
  •          Melembutkan kulit
  •         Melembutkan tumit kasar @ pecah
  •          Merawat ruam susu / ruam panas / ruam lampin / muka / kepala
  •          Mengubati luka
  •          Merawat eczema
  •          Melegakan gigitan serangga / nyamuk
  •          Merawat kulit gatal
  •          Mengecutkan jerawat
  •          Meredakan merah-merah jerawat
  •          Menghilangkan parut jerawat / parut chicken pox
  •          Losyen harian untuk kulit kering
  •          Krim urut badan lenguh
  •          Merawat kesan luka melecur
  •          Melegakan badan / kepala ketika tidak sihat
  •          Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu
  •          Memudarkan dan menghilangkan parut
  •          Losyen harian
  •          Baik untuk demam ( disapu di seluruh badan dan setengah jam akan berpeluh bermakna badan sedang respons pada krim tersebut bagi mengeluarkan haba berlebihan dalam badan).
  •          Membuang angin pada perut bagi memberi keselesaan pada perut anda
  •          Membuang selulit serta  memecahkan lemak berlebihan. 

Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 859151].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 

COD : PETALING JAYA, SUBANG, SHAH ALAM



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini