Testimoni - Euphoria Skin Care Set

Wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Semua nak cantik, nak cantik kulit, nak cantik rambut, nak body solid seksi, nak anjal pejal sana sini .. betul tak?


Pada saya, jalan paling mudah, jaga semua aset kita daripada muda-muda lagi. Amalkan gaya hidup sihat, elakkan makan fast-food dan junk food kerap sangat, amalkan diet seimbang dan sihat serta bersesuaian dengan diri kita, makan suplemen, rajin exercise, beribadah, berfikiran positif, bersosial dengan golongan yang betul dan elakkan stress.

Macam-macam tips kan? Tinggal nak buat je. Tapi hari ni, saya sekadar nak share satu testimoni ringkas je ~ pasal vitamin untuk kulit.

"Kemudian , the next try plak, saya mencuba Set D Skin care set (consist of Vit-B,Vit-C,Vit-E) Saya ade masalah kulit sensitif , ade bintik2 merah kat bahagian pipi and bekas2 jerawat .. dah cuba mcm2 produk muka tapi tak berubah pun, sometimes it makes things worst .. Mungkin sebab terlalu byk chemical in that product, not so sure though ..
Mula2 pakai dalam 2 minggu , muka saya mengelupas ( mungkin untuk proses pemulihan ) dan tak lama dlm 3 minggu selepas tu ,alhamdulillah nampak perubahan .. skin jadi lebih lembut dan sedikit demi sedikit bintik merah dan bekas hitam2 parut jerawat makin hilang .. Since that day , im more consistent in taking supplement ... Ye la nak cantik punye pasal :p ...
Sangat2 merekomen this skin care set ... im fully satisfied with the result ... Dan saya juga sudah memperkenalkan produk ini juga kepada adik saya ... N again , result sgt2 memberangsangkan .parut2 itam di mukanye hilang dlm masa 2 minggu memakan set ini ...:)


credit : kak cery n kak hadha

Ingin mem beli dengan harga yg ISTIMEWA.. Hubungi saya.. Untuk membuat pesanan vitamin atau mendapatkan konsultasi percuma, sila SMS 017 2394505 atau email ke zainora84@yahoo.com.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini