BARU SEKALI GUNA VIVIX JERAWAT HILANG!!! MUKA BERSIH BERSERI-SERI.....Woww

Dah 2 hari guna vivix.. saya memang jual Shaklee tapi memang tak penah consume vivix ni..lebih makan vitamin basic je..rasa2 camtu adalah.... ni vivix separuh botol suami saya tak habiskan..mentang2 resdung dh takde lps separuh botol vivix dia telan terus malas nak habis kan ..kurang asamkan..dah lah mahal...rugi tak habiskan..so bini tolong perabih hehehe...

Semalam start ambik vivix ni..sambil masuk dalam mulut, setitik 2 vivix buat tempek kt muka. Sudah sebulan dua ni muka kerap keluar jerawat..ada tu sederat tumbuh atas bibir...sakit gila...paling sakit hati bila jadi parut hitam, self confident pn mula lah hilang..nak jumpa kawan2 pn malas...stress je..malu sangat nak keluar..jerawat tumbuh macam cendawan lepas hujan..urmmmm...

Walaupun jerawat berderet ni, orang yg paling banyak positif kan saya adalah suami saya. Dia cakap xde lah banyak, ala lagi pn awak stress tu yg hormon x stabil mula lah jerawat banyak keluar. Saya tau tu ayat suami saya nk bg rilek...padahal kalau dh 4 jerawat keluar dalam 1 masa yg sama mana tak stress nyer.

Bila masalah jerawat ni makin kritikal, mcm2 vitamin untuk kulit & hormon saya konsisten ambil. Tapi masih sama...jerawat baru masih tumbuh, start bengkak..aduhhh sakit...parut hari tu tak hilang lagi. Masa ni saya ambil SET KULIT SHAKLEE & SHAKLEE COLAGEN POWER. Masih tak memuaskan hati.


Last2 tergerak hati nk try vivix yg separuh lagi dalam freezer. Terus ambil sesudu besar. Hahhh tak hangak2, orang ambil sesudu kecil je. Seb baik tak ada healing crisis. Just kerap terkencing...sampai tak tido malam...asik nk terkucil je..adohaiii :) Sambil tu tempek vivix ke muka. Sebelum tempek vivix kemuka ade 1 jerawat baru kt muka ni. Sakit bila pengang. Saya tempek vivix dimuka adalah dalam sejam. Lps saya siap2 cuci muka, terus pegang tempat jerawat baru, " eh dah x sakit lah tempat jerawat baru tu, jerawat pn kempis" & yg paling seronok tahap nk loncat2 parut2 jerawat baru lama pudar...muka lembut bak salju...serius cakap..saya memang teruja dg vivix ni...memang anti-penuaan sungguh. So sape yg nk awet muda mesti ambil vivix, untuk mereka yang rabun & beruban muda2 ni boleh lah repair balik dalam badan ni bagi muda. Setiap kecelaruan kulit kita ni mesti repair daripada dalam ok. Baru lah kesan luar terserlah & puaskan hati kita.

Kenapa vivix sangat berkesan anti penuaan???

✿ Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
✿ Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
✿ Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.
 Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.
 Tentang anti penuaan, mengambil Vivix bukan bermakna menolak untuk menjadi tua.. kita takkan muda selamanya, tapi menjaga diri kita agar tidak lapuk ditelan usia. Tengok saja Tun Mahathir, dah berusia tapi masih cergas dan cerdas. Tidakkah kita mahu menjadi seperti beliau?
Testimoni pengguna Vivix 




Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 859151].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 

COD : PETALING JAYA, SUBANG, SHAH ALAM 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini