RAWATAN DEMAM DENGGI TANPA UBAT. SELAMAT UNTUK KANAK-KANAK.


Demam denggi  berpunca daripada gigitan nyamuk. Demam denggi ini terdapat pelbagai jenis, namun demam denggi berdarah adalah demam paling berbahaya sehingga bawa maut jika tidak dibuat rawatan segera. Punca utama demam ini adalah apabila nyamuk betina hinggap & menggigit tubuh manusia dengan menyebarkan virus denggi (genus flavivirus). 

Antara simptom ialah:
Untuk pesakit yg dijangkiti virus denggi ini, masih tiada lagi ubat yang khusus untuk merawat demam denggi ini, hanya ada langkah pencegahan & kawalan sahaja. Jika pada awal anda telah merasa gelaja seperti diatas, jangan berlengah lagi. Segeralah berjumpa dokter untuk mengesahkan demam anda tersebut demam biasa atau demam denggi. Tindakan segera anda dapat menyelamatkan nyawa anda sebelum terlambat. 

Selain mengambil ubat yg telah dokter beri, terdapat juga supplement bagi membantu merawat demam denggi. 

RAWATAN DEMAM DENGGI DENGAN SHAKLEE


1) NUTRIFERON

Pengambilan nutriferon adalah penting kerana ia adalah 'immune booster' bagi meningkatkan daya tahan badan supaya dapat melawan virus daripada terus merebak menjadi lebih kritikal. Nutriferon telah dipatenkan eksklusif satu-satunya di dunia membantu mempertingkat interferon dalam tubuh. Sekiranya anda mempunyai masalah seperti selalu demam, kerap diserang selsema dan antibodi lemah, anda sangat disyorkan untuk mengambil nutriferon untuk menguatkan imunisasi tubuh melawan penyakit.

2) PERFORMANCE DRINK

Performance Drinks Shaklee membantu mengimbangi kandungan elektrolit dalam tubuh bagi mengelakkan dehidrasi. Suhu tubuh yang tinggi disebabkan oleh demam ini menyebabkan berlakunya dehidrasi (kehilangan cecair yang banyak dari dalam tubuh). Dengan pengambilan Performance Drinks ini akan membantu tubuh untuk berhidrasi dengan lebih baik. Terbukti dengan ujian klinikal dan yang paling penting ianya adalah satu-satunya minuman isotonik yang bebas karbonat dan kurang gula.

3) VIVIX

- Menggalakkan kesihatan keseluruhan sewaktu demam denggi.
- Meningkatkan tahap imunisasi 
- Memperbaiki sel, ketika demam denggi ini sel-sel kita telah diserang virus denggi, dengan mengambil vivix dapat memperbaiki sel yg telah rosak tersebut. 
- Menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA dalam badan kita. Bila kita sakit banyak DNA dalam badan kita rosak sebab itu kita perlukan vivix untuk memulihkan DNA. 

Testimoni pengguna:

Jika anda, adik-beradik, saudara-mara, kawan yang mengidap demam denggi ini segeralah mengambil nutriferon & performance drink Shaklee ini. Boleh buat pembelian dengan saya. 



Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 859151].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 

COD : PETALING JAYA, SUBANG, SHAH ALAM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini