CARA UNTUK BERHENTI MEROKOK SANGAT BERKESAN

Assalammualaikum pada anda yg tengah baca blog Nora ni.
Anda mesti antara insan yg tengah berikhtiar untuk mencari cara untuk berhenti merokok atau anda nak bantu insan yg anda sayang untuk berhenti merokok. 

Sebut perkataan KETAGIH ni memang sukar nak pulih jika tanpa ada orang sekeliling datang support kita untuk buang ketagih tu. Namun sampai bila kita perlu support je, semua kena datang pada diri kita sendiri juga. Betul tak?

Selain azam, tekad & iman yg ada dalam diri kita untuk kuat lawan perasaan ketagih, terdapat juga cara bagi membantu anda untuk buang ketagih dengan lebih berkesan.

Ya, makanan tambahan atau supplement atau vitamin memang jalan yang terbaik tanpa kesan sampingan jika mengamalkan sepanjang hayat. 

Anda perlu bantu untuk buang ketagih merokok?

VIVIX DAPAT BANTU BUANG RASA KETAGIH ROKOK ANDA, WALAUPUN ANDA ADALAH PEROKOK TEGAR SUDAH BERPULUH2 TAHUN MEROKOK.

Bagaimana vivix membantu hilangkan Ketagihan Merokok?
Vivix mendetoxkan nikotin dari dalam darah, organ, otak, dan tempat lain. Bila nikotin berkurangan, rasa ketagih pada nikotin pun hilang.
Orang merokok merasakan satu perasaan bila dia menghisap rokok. Sebab itu bila dia berhenti merokok, otak dia rasa lain macam dan memanggil-manggil untuk dia merokok balik bagi mendapatkan semula perasaan itu. Vivix boleh memberikan perasaan tu, jadi bila dia minum Vivix, dia tak rasa terpanggil nak merokok.
Vivix mengurangkan simptom withdrawal bila berhenti merokok. Simptom withdarawal sememangnya teruk, sebab itu orang yang berhenti merokok secara tiba-tiba, dia kena macam-macam penyakit. Senang cakap, badan 'terkejut' dengan keadaan yang dia tidak biasa (tiada sumber nikotin dalam badan). Insya-Allah dgn Vivix boleh redakan kejutan tu.

TESTIMONI:






Sesungguhnya Dia Yang Maha Berkuasa Menyembuhkan.`


Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 859151].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 

COD : PETALING JAYA, SUBANG, SHAH ALAM 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini