PENAPIS AIR MURAH & BOLEH DIBAWA KEMANA-MANA



Bagi anda yang perlukan penapis air, saya ingin memperkenalkan Get Clean Water Pitcher keluaran terbaru Shaklee yang inovatif dengan filter activated carbon amat sesuai dengan kualiti air paip di Malaysia.
Air yang ditapis ini akan menambahnilai kesihatan anda.

Kenapa?

1. Ia kekalkan kandungan mineral asli didalam air. Tahukah anda kajian saintifik menunjukan air anpa mineral membahayakan kesihatan?

2. Ia mampu menapis logam berat (plumbum). Kajian membuktikan plumbum membahayakan kesihatan terutamanya kanak-kanak.

3. Ia mampu menapis bahan kimia merbahya hasil pencemaran industri & pertanian yg boleh mengakibatkan kanser. Sedarkah anda tentang pencemaran alam yg sedang berlaku?

4. Air bersih dimana shaja. Ia portable & boleh dibawa kemana sahaja & ia sangat mudah digunakan (termasuk kanak-kanak & org tua)

Penapis air murah & boleh dibawa kemana2...so kalau blk kg ke pegi berkelah ke xde air bersih leh bwk jag penapis ni...selamat..di mana shj kita akan sentiasa akan dpt air bersih..so beli lah jag penapis air shaklee ni..harga bwh rm500..murah sgt..


Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 859151].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 

COD : PETALING JAYA, SUBANG, SHAH ALAM 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini