BUSINESS SHAKLEE MEMBANTU PERSIAPAN RAYA SAYA.

Setiap kali hari raya, mesti banyak nak pakai duit. Betul kan? rasa tak seronok nak raya jika tidak beli baju raya baru untuk diri, suami & anak-anak. 

Saya macam biasa lah, pasti pulun buat business Shaklee saya. Nak duit lebih mesti usaha & ikhtiar kena lebih betul tak?

Seminggu sebelum raya tahun ni, kami pengedar Shaklee akan dapat bonus. Wahhh best, boleh shopping dengan bergaya. Biasanya duit bonus Shaklee ni lah saya akan gunakan untuk persiapan raya. Selain itu, duit bonus ni saya akan gunakan untuk beli suplemen keluarga saya ni. Seronok raya, tapi jangan lupa jaga tahap kesihatan kita, nanti jadi tidak seronok nak raya kalau jatuh sakit. Lagi-lagi time raya macam-macam makanan ada, manis, lemak, semua penyumbang pelbagai penyakit untuk tubuh kita. So sambil seronok makan tu, jangan lupakan jadikan suplemen persediaan wajib menjelang raya nanti.

Sudah hampir 7 tahun saya dalam dunia perniagaan multilevel marketing (MLM) ini. Alhamdulillah business Shaklee masih menjadi sumber pendapatan pertama dalam keluarga kecil saya ini. Bermula kecil-kecilan sahaja, saya terus menjadikan business ini satu empayer bagi melahirkan ramai yang boleh lebih jaya dalam business ini. Tiada alasan untuk terus berjaya. Oleh itu, terus buat tanpa mencipta alasan yang boleh kita terus dalam kesempitan.

Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 859151].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


COD : PETALING JAYA, SUBANG, SHAH ALAM




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini