CEGAS BERPUASA DENGAN MIGHTY TRIPLE GEM SHAKLEE

Bulan ramadhan tidak sampai sebulan lagi akan menjelma. Mesti sekarang ramai yang sibuk mengganti puasa betul tak? 

Suka tak kalau puasa tak letih, perut tak cepat lapar, bertenaga sepanjang hari. Nak tahu tak camne boleh rasa seperti tidak berpuasa?

Ok...saya ketika berpuasa memang bertenaga sahaja sebab ketika sahur saya mengambil Set Mighty Triple Gem. Dalam set ini ada ESP, Meal Shake & Performance Drink. Alhamdulillah setiap kali sahur saya akan ambil set ini, tak perlu makan nasi atau apa-apa pun, just minum mighty triple gem ni. Saya kalau sahur memang malas lah nak makan, tak lalu pun nak masuk, just saya siap-siap campur 3 produk ini, kemudian campur air kosong dalam 250ml terus shake je. Lps tu sambung tidur. Bangun tidur balik untuk solat subuh tak ada pun rasa lemah, lesu badan ni, tapi jika saya makan berat, memang akan rasa lesu, kepala pening & seharian badan rasa tak semangat langsung & perut pun cepat lapar.

Kenapa saya mensyorkan anda berpuasa dengan Shaklee Mighty 3Gems?

Apa fungsi minuman-minuman berkhasiat ini?

Energizing SoyProtein -  sumber protein tinggi yang akan membuatkan anda rasa kenyang yang lebih tahan lama.  

Meal Shakes - sumber multivitamin yang terbaik. Bila kita berpuasa, badan kita sebenarnya melalui proses detoksifikasi. Sementara detoksifikasi itu berlaku, Meal Shakes dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi. 

Performance Drinks - minuman seperti isotonik tetapi tanpa gas. Ianya bagus dalam mengelakkan dehidrasi kulit sebab ia mengurangkan kehilangan bendalir dan menyokong tahap hidrasi lebih baik berbanding air. Ia akan seimbangkan proses kehilangan air dalam badan, dan justeru badan kekal rasa segar.  Dengan itu, anda tidak akan rasa mudah dahaga. Digalakkan juga diambil masa berbuka supaya cepat menyegarkan badan dari keletihan.


Saya syorkan anda mencuba set ini ia sangat membantu kita bertenaga sepanjang berpuasa di bulan ramadhan & set ini juga membantu ibu menyusukan anak tiada masalah susu badan kurang & akan bertenaga sepanjang tempoh berpuasa.

Cuba lah. Anda pasti gemarkan set ini. 

Klik sini untuk buat pembelian > SET MIGHTY TRIPLE GEM

Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 859151].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 

COD : PETALING JAYA, SUBANG, SHAH ALAM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini