BLENDER EXPRESS SHAKLEE MESTI DIMILIK!

Masa mula saya dengar Shaklee nak buat promosi blender ini, saya sangat teruja kerana blender ni semakin menyenangkan kita untuk berdiet & buat makanan yang lebih berkhasiat. Sebelum ni, memang pelbagai alasan jika saya hendak buat air jus ni, sb masih tidak jumpa blender yang berkenan dihati.

Antara kelebihan blender ini ialah
  1. Menyediakan shaker yang digunakan sebagai bekas untuk mengisar, kemudian shaker tersebut terus digunakan sebagai bekas minuman untuk dibawa kemana sahaja.
  2. Boleh digunakan untuk blender ais, blender ini datang dengan mata pisau yang sangat tajam,blender ni sangat tahan lasak..tu yg best tu.
  3. Mempunyai 2 botol dengan berlainan saiz (300 ml dan 600ml) dengan bebas BPA
  4. Memiliki beg kedap udara yang mudah di bawa dan memelihara suhu lebih lama.
Jika hendak membeli blender ini, hanya dengan pembelian 250uv, anda dapat membeli blender ini pada harga RM149.99 sahaja.


Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 859151].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 


COD : PETALING JAYA, SUBANG, SHAH ALAM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini