Meningkatkan Kesihatan Pesakit Kencing Manis & Toleransi Gula

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.





ok malam ini saya nak cerita tenang penyakit kencing manis. Saya akui, yang saya mempunyai genetik penyakit jenis ini. Ayah saya adalah antara pesakit kencing manis yang pernah suatu ketika dahulu bacaan pada tahap yang sangat membimbangkan. Penyakit kencing manis ini boleh dihadapi oleh ramai orang, namun masih ramai yang tidak sedar mereka mempunyai risiko untuk menghadapinya. Menurut Persatuan Diabetes Malaysia, sebanyak 1.2juta rakyat Malaysia menghidapi penyakit kencing manis ini. 


Penyakit kencing manis ini boleh mengakibatkan :

  1. Penyakit jantung
  2. Penyakit Buah Pinggang
  3. Luka lambat sembuh
  4. Ketidakupayaan fungsi saraf



Ohhh!!!! takutnya saya tengok  akibat daripada penyakit kencing manis. Oleh itu, sebelum terlambat lebih baik kita memelihara tubuh badan yang dibagi pinjam sementara ini dengan baik & sempurna. Dengan itu, Program Shaklee Diabetes telah diwujudkan bagi membekalkan nutrisi lengkap untuk meningkatkan kesihatan pesakit kencing manis.


Antara makanan lengkap untuk pesakit diabetis ini ialah :

  • Energizing Soy Protein
  • Vita-Lea Iron Formula
  • GLA Complex
  • Fiber Plan Unflavored
  • Susteined Realease Cita-C
  • Zinc Complex
Antara kebaikan :
  1. Mengekalkan paras normal gula dalam darah*
  2. Menggalakkan kesihatan jantung*
  3. Melegakan rasa kebas & semut-semutan*
  4. Membantu dalam penyembuhan luka*
Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :

Email : zainora84@yahoo.com.my
SMS/ WhatsApp :             017 239 4505


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini