Need Energy!!!

Hakikatnya menjaga bayi bkn kerja yg mudah kerana ia sangat memerlukan tenaga yg banyak untuk menguruskan anak terutamanya yg baru melahirkan anak. Menguruskan bayi memang menjadi kewajipan setiap yg bergelar ibu bapa. Bagaimanapun menjaga bayi akan membuatkan kita seronok dan menggemarinya jika kita memahami keperluan pada waktu yg betul. 


Ada kajian menyatakan bahawasanya menjaga bayi ini akan memberi kemurungan dan mengalami keletihan yg teruk terutamanya apabila perlu bangun pada waktu malam utk menguruskan bayi yg menangis pada waktu itu. Gangguan tidur yg berterusan akan memberi kekecewaan kepada ibu bapa dan mungkin akan memberi tekanan , dan dalam sesetengah kes akan boleh mewujudkan konflik perkahwinan dalam rumah tangga.
Kepada pasangan yg mengalami situasi seperti ini perlu mencari jalan untuk mengembalikan keceriaan dalam rumah tangga kita. Saya juga pernah alami situasi seperti ini. Alhamdulillah sejak di perkenalkan vitamin Shaklee ni kepada sy, memang nampak perbezaannya. Pada mula perkenalan sy dg Shaklee ni, sy telah mencuba trail pack untuk bf, ESP & Performance Drink. Hari pertama sy dh dpt perbezaannya. Badan sy sgt bertenaga, padahal malam sy masih berjaga melayan kerenah anak yg menangis waktu malam. Suami sy juga merasa kehebatan Performance drink ni, dia merasa bdn bertenaga hingga ke petang walaupun seharian bekerja.


Kebanyakkan pasangan tidak mengambil peduli tentang hal sebegini, tetapi bagi sy ia sgt penting dan menjadi keperluan wajib dalam kehidupan sy kerana tanpa galakan daripada vitamin akan menyekat kecerian dalam kehidupan seharian sy. Sy adalah seorag isteri, ibu kepada 2 cahaya mata dan seorang wanita yg bekerja. Memang letih pegang 3 tanggungjawab ni, tapi dengan berbekalkan tubuh badan yg sht sejak mengamalkan produk Shaklee ni, sometimes sy berasa tidak perlu kan khidmat suami untuk tolong sy uruskan hal rumah & anak2 kami yg rajin sepah2 kan permainan mereka.hehehe...(tapi kdg2 sy ngade2 gak suruh suami urus kn anak2 & rmh - bile lg nk manje2 dg suami) (^_^)



Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :

Email : zainora84@yahoo.com.my
SMS/ WhatsApp :     017 239 4505

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini