Testimoni - Set Kurus Shaklee K2


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.   


Testimoni fresh baru kuar dari oven.. hehehe xcited.. 


alhamdulillah.. 


bila customer puas hati dapat melihat jarum penimbang di angka yang beliau mahu, saya tumpang gembira juga.. hehe rajin adik saya sorang nie update status fb dia dengan vitamin shaklee yang dia amik..  


biar gambar sahaja berbicara.. hehehe


model : Mazura Masuri



permulaan hari dia dengan vitamin Shaklee




dulu amat susah nak minum air masak.. saya kata salah satu dara nak diet ialah minum air masak yang cukup.. bukan main dia pulun air masak nak diet punya pasal.. terbaikkk




kesan empat hari bersama Shaklee



alhamdulillah.. seminggu bersama set kurus Shaklee.. Teruja.. terBAIKKK


seronok bl suami memuji

Shaklee hanya membantu.. hasilnya adalah hasil usaha zura mendengar cadangan diet yang saya beri.. banyak gak petua diet yang saya perturunkan kat dia.. seb baik dengar kata.. seb baik displin.. hasilnya dia sendiri puas hati.. 

DISPLIN tue PENTING yea.. anda mahu.. anda kena displin.. amik sebarang produk pun harga beribu-ribu pun kalau xde daya usaha dari anda, xde displin dari anda.. xkemaner kehendak anda itu.. hehehe



status dia ari nie.. mkn xabis.. hehehe


anda nak tau vitamin ape yang ade dalam set zura amik.. anda nak tau tips diet ape yang saya beri pada zura.. PM saya.. hehehe



Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :

Email : zainora84@yahoo.com.my
SMS/ WhatsApp :         017 239 4505

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini