HUBUNGAN SUAMI ISTERI ++ BAIK


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Sue merupakan salah seorang customer baru GenkiMomma, dan juga pertama kali mencuba produk Shaklee. Beliau sememangnya mengutamakan kesihatan, dan sebelum ini juga pengamal suplemen tegar yang dibeli dari farmasi biasa.

Masih ingat lagi, 1 Ramadhan yang lepas saya terima SMS darinya yang ingin mencuba suplemen Shaklee dengan tujuan untuk menambah tenaga, mencantikkan kulit, mengelakkan rambut gugur dan membuang sedikit lemak di badan.

Jadi suplemen yang beliau ambil buat permulaan ialah B-Complex, Vita-C, Zinc & Fiber unflavoredDan, jom ikuti apa kata Sue selepas seminggumengambilnya... 




"Saya rasa baru tak sampai seminggu ambik vit tu semua. Tapi perasan badan tak letih, ngantuk, hubungan suami isteri ++ baik. Tak sangka... tapi rasa perubahan!"
Alhamdulillah, seriously saya juga tumpang happy!!! 

Inilah kelebihan mengambil suplemen, terutama suplemen Shaklee. Asalnya kita mungkin mengambil suplemen untuk tujuan A-B-C, namun, tanpa kita sedari, kita turut menikmati khasiat X-Y-Z yang pastinya sangat-sangat berbaloi dengan RM yang telah anda belanjakan! Suami pun bertambah sayang... opppsss!

Owh, saya tahu, ramai yang menyangka vitamin Shaklee nie mahal, kan? Tak kurang juga yang menggelarkan Shaklee sebagai vitamin mewah. Sebenarnya, tidaklah mahal manapun jika nak dibandingkan dengan harga kesihatan anda. 



"Bagus vits ni sume kak. Berbaloi2 dengan harga.
Saya ingatkan Shaklee ni mahal. Heh"

 Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :

Email : zainora84@yahoo.com.my
SMS/ WhatsApp :   017 239 4505

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini