SALAD LAYU KEMBALI SEGAR DAN RANGUP DENGAN BASIC-H


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Haa...rasanya dah banyak kali jugak saya cerita pasal kebaikan Shaklee Basic-H ni kan? Selain boleh digunakan untuk mencuci segala kotoran di dapur rumah, bilik air, kotoran di baju, lap meja, mandian anak2 (beberapa titis je dah boleh buat sebesen bubble tau!), lap anak demam dan banyak lagi...kalian boleh baca entry saya sebelum2 ini tentang Basic-H yang popular ini.

Dan antara salah satu kegunaan Basic-H ialah mencuci sayuran sebelum dimasak. Anda yakin sayur yang kita basuh di bawah aliran air paip tu dah cukup bersih dari bahan kimia (racun perosak dll) yang digunakan oleh pekebun sayur tersebut? Lainlah kalau sayur tu kita petik dari belakang rumah kita sendiri..InsyaAllah dah tentu kita yakin sebab kita yang menjaganya kan?

Ok sebenarnya saya nak share satu testimoni terkini dari salah seorang pelanggan Shaklee kami dari Shaklee GBS group...jom kita baca dulu.
Nak tengok lebih jelas lagi? Haa..ini dia...segar bugar salad tu selepas direndam dalam beberapa titis Basic-H. (^_-)


Anda boleh juga lihat beberapa testimoni seakan serupa DI SINI!

Jika anda tanya saya tentang satu kebaikan sahaja, jawapan saya ialah... "Saya suka Basic H kerana ia membantu meredakan demam/ panas badan anak-anak." - wahhh, macam buat slogan pula... :P Sesungguhnya saya sangat-sangat menggalakkan setiap orang memilikinya di rumah. 


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :

Email : zainora84@yahoo.com.my
SMS/ WhatsApp :      017 239 4505

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini