Mahu ubati gastrik?? Kami ada penyelesaiannya.


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Sejak kecil lagi saya selalu mendengar yang orang gastric tidak boleh berpuasa kerana jika perut dibiarkan kosong terlalu lama, asid akan berkumpul dan menyebabkan sakit perut.

Terasa rugi pula kerana mereka tidak dapat menikmati nikmat puasa terutamanya di bulan ramadhan.

Mahukah anda saya kongsikan cara untuk ubati gastric..Bukan dengan telan ubat gastric ke apa yea sebab bila bergantung dengan ubat, dos akan semakin naik..Sama macam kes saya dan migraine.

Saya kongsikan testimoni daripada puan dilla yang menghidap gastric yang teruk.


“Dilla kena gastric dr darjah 4..tiap2 thn paling bnyk puasa dlm 2 minggu je.puasa 3-4ari..gastrik dtg..pas tu tak puasa 2-3 ari..mcm tulah tiap2 thn..bila gastric dtg mesti nk muntah baru lega..pedih ulu hati jgn ckp le..

Tp utk pertama kalinya..thn ni dilla berpuasa dgn Shaklee..Alhamdulillah dilla baru tinggal 8 hari sbb period sahaja!dilla juga menyusukan anak..Alhamdulillah dengan izin dr Allah dilla masih bertenaga, dah 10 hari berpuasa tanpa ada tinggal pun sbb sakit gastric..syukur sgt.

So sesiapa yg ada gastric elok sgtlah ambil ESP. Bnyk sungguh kebaikan ESP ni”

Ini pula daripada Puan Azrin


"Sejak konsisten minum ESP ni jarang aku gastric..ada jugaklah bila aku tak jaga mkn tp bila kena mmg aku up kan pengambilan esp..cepat baik..kalau tak, dulu every month aku gastric"

Tak percaya lagi..Saya add lagi testimoni daripada Puan Nora


"Alhamdulillah..adik ipar saya pun ambil ESP..dia cakap dah tak rasa pedih perut sebab gastrik"

Ketiga-tiga mereka memperkatakan yang ESP membantu masalah gastrik..Apa itu ESP?? ESP atau nama panjangnya Energizing Soy Protein adalah minuman protein diperbuat daripada non-GMO soy yang memberi rasa kenyang kepada si peminum. Antara punca gastrik adalah lebihan rembesan asid hidrokolik oleh sel perut. Pengambilan ESP dapat mengelakkan keadaan ini berlaku.
1 canister boleh tahan antara 1-2 bulan bergantung kepada penggunaan.
Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui :

Email : zainora84@yahoo.com.my
SMS/ WhatsApp :             017 239 450

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini