VIVIX SHAKLEE MERAWAT PESAKIT JANGKITAN KUMAN DI PARU-PARU

Sistem pernafasan manusia terbahagi kepada bahagian atas dan bahagian bawah. Bahagian bawah terletak di dalam dada dan terdiri daripada saluran pernafasan dan pundi-pundi udara (air sacs).
Jangkitan kuman di paru-paru boleh melibatkan saluran pernafasan (bronchitis) dan pundi-pundi udara (pneumonia).
Secara amnya, jangkitan kuman di tisu paru-paru dikenali sebagai pneumonia. Ia adalah jangkitan kuman yang biasa dikalangan kanak-kanak kecil dan orang-orang tua.
Ia disebabkan oleh virus atau bakteria. Kadang-kala ia juga disebabkan oleh jangkitan awal pada sistem pernafasan di bahagian atas (batuk dan selesema) yang merebak ke bahagian bawah sistem pernafasan.
Jangkitan kuman ini boleh melibatkan keadaan yang tidak serius hinggalah kepada keadaan yang membahayakan nyawa.

Tanda dan gejala
Ini bergantung kepada sebab, umur dan penyakit yang berkaitan dengan seseorang kanak-kanak itu.
Secara amnya, kanak-kanak akan mengalami:
  • Demam panas.
  • Batuk dengan atau tanpa kahak.
  • Sakit dada.
  • Tiada selera makan, tidak mahu makan.
  • Rasa tidak sihat, sering merengek.
  • Pernafasan laju atau susah bernafas.
  • Muntah atau cirit-birit.
Adakah jangkitan kuman paru-paru ini serius?
Jangkitan kuman paru-paru boleh menjadi sangat serius dalam masa yang singkat terutamanya dikalangan kanak-kanak kecil.
Kanak-kanak boleh mengalami kekurangan air (dehidrasi) atau kekurangan oksigen. Kanak-kanak yang mengalami tanda-tanda berikut perlu dimasukkan ke hospital:
  • Pernafasan laju.
  • Sukar untuk bernafas.
  • Bibir menjadi biru.
  • Batuk berdarah.
  • Tidak boleh makan atau minum atau tidak kencing.
Testimoni pesakit yang pulih daripada jangkitan kuman di paru-paru selepas ikhtiar dengan vivix

Vivix membantu melawan simptom selsema, mengurangkan kahak, dan juga mampu melawan pembengkakan saluran pernafasan. Ianya bermakna boleh mengurangkan ketidakselesaan dan kesukaran bernafas dan melegakan batuk. Vivix juga memperbaiki simptom selsema. Kerana dalam vivix terdapat elderberry yang berupaya untuk memendekkan tempoh selsema. Simptom biasa selsema seperti demam, rasa sejuk, sakit tekak, sakit otot dan keletihan akan cepat hilang jika kita mengambil elderberry ini. 
Menurut kajian dalam journal of international medical research, pesakit yang diberi sirap elderberry sembuh 4 hari lebih cepat berbanding pesakit yang tidak diberi sirap elderberry. Ujian makmal juga menunjukkan yang elderberry mampu mencegah jangkitan dan selsema burung.
Begitu istimewa Vivix untuk anda. Vivix mengandungi resveratrol yang baik untuk melawan jangkitan dan juga melawan serangan radikal bebas. Meningkatkan sistem imun badan dan melawan pelbagai jangkitan penyakit. Ada baiknya anda amalkan Vivix untuk mengatasi masalah jangkitan kuman di paru-paru anda.  Selain itu amalan dan gaya hidup anda perlulah seimbang dan sihat. Amalkan mengambil makanan yang sihat dan berzat serta meninggalkan budaya merokok dan meminum minuman beralkohol. Selalu menjaga kebersihan diri dan juga persekitaran.

Saya adalah pengedar sah Shaklee [id 859151].. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 

COD : PETALING JAYA, SUBANG, SHAH ALAM  


1 ulasan:

Cari Blog Ini